|
Arxika einai poly kalo pou to anagnorizeis sa provlima... o fthonos vlaptei mono esena, kai otan de fthoneis, de theleis na vlapseis kanenan... Arxika na ksereis pos de xreiazete na to perneis prosopika, den padreytikes oli tin oikogenia toy...xaxax prola ayta otan niotheis etsi simenei pos niotheis ekdikitika, ara poly thigmeni kai adikimeni... an neyriazei toso, isos prepei na zitiseis kai tin simvouli kapoiou idikou... sti katastasi ayti de boro na sou zitiso na ta vrite... na skeyteis oti aytoi pote den ithelan profanos to kako sou, kai oti an toys adipatheis, os to simio na stenaxoriese otan toys simvenei kati kalo, skepsou pos ayto se kanei kai sena oxi kali apenanti toys... dld an se enoxlei pou den se sibathisan, skepsou pos einai kai aytoi anthropoi me ta pathoi toys, kai mi ta perneis toso asxima...skepsou pos to na agapame osous mas agapane kai na misoume osous de mas pane den einai katorthoma, kai oti otan kapoios exei apenantimas mia siberifora lathos emeis san otan diaferoume den koitame poios ekane tin arxi... leme ego thelo na me eirinikos iremos anthropos mesa mou, an de mou ferthikan sosta de me thigei gt exo kai allous pio filikous gyro mou... filoi kai oikogeneia einai osoi to dixnoun, oi alloi einai atoma pou den mou teriazoun, alla sa kalos anthropos xairome otan xairode, kai tha me ekei an me xreiastoun... tote kaneis tin diafora!!! Na min apasxolise me to poios de sou ferthike kala, alla me tis kales stigmes ayton pou sou ferode kala... etsi oriothetis ton xaraktira sou, to einai sou, kai ti zoi sou...tora pou ne Xristougena, pare toys ena oreo doro, kai niose mesa toys ti xara pou esy tha toys prosfereis, kai pos oti ayto sou aksizei.... na prosfereis xara tpt ligotero
|